Vlastně tomu vůbec nerozumím…

(sobota 9.9.2017) Všímám si, že svými deníčky inspiruji další pisálky, no mě zase pro změnu inspirovala Ekyelka, za což jí děkuji, byť má zjištění nejsou vždy pozitivní.

Dnešní den byl jako obvykle více méně na pendrek. Dopoledne kupodivu žádný velký útlum, oběd a kafe s maminkou, no a tím je to pozitivní jaksi vyčerpáno. Když jsem přišel domů, musel jsem si lehnout, nějak jsem nebyl schopen ani ten počítač pustit. Když to pak konečně šlo, byl čas na večeři. No faktem je, že nemám čeho litovat – v RK se kromě příchodu dvou živých mrtvol (patrně robotů, Františku) nic moc nedělo. Včerejší flame-war ohledně Berky a Strigy nepokračovala, ani kolegové cenzoři se neozvali, takže pohoda. Místodržící King Jiří zatím resorty nerozdělil, místo toho se nám objevila petice proti nesmrtelnému Berkovi. Zatím má jediného signatáře.

A co ten titulek? Že jsem se současným světem nekompatibilní, není nic nového. Jak ale zjišťuji, jsem nekompatibilní s jakýmkoliv světem. Nerozumím tomu, proč tu musím smrdět. Když to nikomu nic nepřináší. Když se tak dívám, určitě nejsem sám, kdo je mimo. Někdo je příliš poctivý, někdo zase zloděj a lhář. Kdo je potom normální? Přel jsem se dnes se svou sestrou o psychosomatickou medicínu. Já tomu prostě nevěřím. Žádnému doktorovi ani šamanovi. Navíc mě kromě nemocí straší představa, že bych se třeba opravdu uzdravil. Proto naprosto stupidně raději zůstávám pod knutou chorob. Zvykl jsem si.

Zanechat Odpověď

