Rozžehnání se zeleninou

(pátek 8.9.2017) Chladným ránem s lehkým mlžným oparem podzimu vydal jsem se ráno do Zlaté brány. Dnes jenom do Billy, kocouří propriety jsem z větší části koupil včera v Tesku. Nákup to byl jen drobný, marně vymýšlím jak nejlépe zrealizovat desetiprocentní narozeninovou slevu. Bagety jako obvykle chyběly, tak jsem si k obědu dal Manu, tentokrát ochucenou banánem. Vzniklo něco lehce hořkého, ale poživatelné to bylo.

Ne tož večerní smoothie. Vyrobil jsem je z jedné mrkve, půl druhého jablka a šťávy z citronu. Plus voda a nakonec i tekuté sladidlo. Já prostě tuhle syrovou zeleninu nějak nemůžu žrát. Takže se nejspíš u druhé večeře vrátím k jogurtům, našel jsem i takové, které nejsou slazeny cukrem, tak snad to půjde. Musím to vyzkoušet.

Se zeleninou se rozžehnám a hotovo. Tož tak. Fajront. Dnes až po půlnoci.

Zanechat Odpověď

