Strasti s červenou řepou

(středa 6.9.2017) Nastal vcelku běžný, chladný, všední den. Na procházkou jsem se tentokrát vydal okolo rybníka zezadu (kačen spousty, vietnamských slepic a kohoutů ještě víc) a pak kolem garáží vedle Šmeralovy ulice. Tam jsem potkal dva zametače, z nichž jeden se tvářil vyděšeně a pozdravil mě, i když jsem si téměř jistý, že jsme se nikdy předtím neviděli. Že bych mu připomínal toho aktuálně hledaného darebáka? Jenže ten tuším nemá vousy.

Dál má cesta vedla ulicí Průchozí do Drozdovic a pak po Okružní až na Určickou. Poté Horákovou ke Hrušce, kde jsem si doplnil zásoby.

Asi se mi projevuje ta změna léků od pondělka. Jsem víc ospalý, bohužel deprese neustupuje. Tak to střídám – počítač, knížka, jídlo, zdřímnutí a tak nějak pořád dokola.

K titulku. Červená řepa je zajisté velice zdravá, nicméně jíst se moc nedá. Sehnal jsem si proto suroviny na smoothie, kde se (dle receptu z webu) k ní přičlení pár dalších ingrediencí. Jablko, citronová šťáva a špenát. No povím vám, hnus fialovej. Trošku pomohla kapka tekutého sladidla, ale stejně mi z toho elaborátu bylo na zvracení. Před hájovnou stál zaražený pilot. Vlastně u stolu jsem tupě seděl jak trouba já. Smoothie se jalo zlepšit zdravotní stav odpadu ve dřezu. Teď přemýšlím, jestli přežiju noc bez nějakých zažívacích potíží. Zatím jsem to fixoval Becherovkou…

Zanechat Odpověď

