Být psychopatem je prý normální

(pondělí 4.9.2017) Dnešní den byl pro mě plný aktivity. Hned ráno jsem jel autobusem na nádraží, odkud je to jen kousek k mé psychiatričce. Dorazil jsem včas, ještě jsem si koupil kafe. Čekání víc jak hodina, normální. V ordinaci jsem byl poměrně dlouho, takže nevraživé pohledy spolupacientů mě pak doprovázely ven. Doktorka mi trošku přehodila prášky, sama ale říkala, že moc velká naděje na zlepšení není. Moje tělo je už na všechny ty sajrajty příliš zvyklé.

Po vyzvednutí léků v lékárně jsem tak tak stihl autobus 21, kterým jsem se nechal dopravit na doplňkový nákup do Kauflandu. Bral jsem to poněkud hopem, na nějaký shopping mi nálada nezbývala. A pak pěšky domů. Košík.cz přijede až zítra.

Doma jsem se jako tradičně věnoval hlavně RK. Mám spoustu nápadů, ale málo sil. Tak z toho asi zas nic nebude…

A titulek? Shodl jsem se s paní doktorkou, že politici jsou psychopati, že pro své fungování potřebují jistou deformaci osobnosti. Podle psychiatrů je to ale normální. Tak že bych přeci jen kandidoval na toho prezidenta?

Zanechat Odpověď

