Zdržuji se hlasování

(čtvrtek 24.8. – neděle 27.8.2017) Posledních pár dní mi bylo dost zle, deprese zaútočila naplno. Nakonec jsem – ani nevím jak – z toho vybruslil, ale dobrý pocit nemám.

Ve čtvrtek bylo hlášeno horko, tak jsem vyrazil z domu hned časně ráno a šel procházkou na nádraží, kde jsem se pak stavil v supermarketu Albert a vrátil se domů autobusem. V pátek jsem pak šel pěšky tam a zpátky do Zlaté brány, abych nakoupil chybějící věci na víkend.

Jinak jsem se ještě postaral sám o sebe, o kocoury a něco málo udělal pro RK. Taky jsem se dost věnoval zprávám a Facebooku, což přineslo ne vždy dobré odezvy. Proto ten dnešní titulek. Opravdu nemám zájem nějakým zdivočelým trollům nabízet myšlenky, o kterých si možná jen já myslím, že by mohly společnosti prospět. Proto se budu chovat zdrženlivěji a oprostím se od psaní komentářů ke článkům a z větší části i ke statusům na FB. Zůstanu tu, budu všechno zpovzdálí sledovat, ale reagovat budu jen výjimečně, ve většině případů se zdržím hlasování.

Ono jde o to, že jak je můj mozek-mezek nekompatibilní se současným světem, snadno může vzniknout nedorozumění, kterého pak lituji. Sice ani ta nejsou ideální, ale přejdu plně do prostředí Renesančních království a budu žít pro komunitu lidí, které baví hra na (něco jako) středověk. A protože jsem se tam dal na cestu duchovní, taky to nebudu s nějakými kontroverzními názory přehánět. Nikdo není povinen se hádat…

Zanechat Odpověď

