Schrödingerova věčnost

(úterý 22.8. – středa 23.8.2017) Opět se pokusím spojit deníček s tajemstvím. Sice nemám vůbec žádnou zpětnou vazbu, ale peru to sem jak mašinkvérem. Nejprve deníček.

V úterý jsem po většinu času byl doma a střídal klimbání a práci u počítače. No jako obvykle. Mezitím se odehrála jen krátká procházka, při které jsem se pokusil sehnat nějakou jednodušší knížku o smoothies, protože Smoothies na každý den jsou přes bohatou přehlídku mixovaných nápojů nad moje síly. Opět se to nepodařilo. Žádná kniha Smoothies pro úplné lamy neexistuje. Asi to budu muset vzdát a druhou večeři si dělat nějak jinak. Syrová zelenina prostě snadno upravit nejde.

V jednom knihkupectví jsem si aspoň koupil placatku na zdravotní kořalku pro případ bolení zubů. A pak jsem šel do nového Lidlu na Újezdě zkontrolovat cvrkot. No pár věcí jsem nakoupil. To kafe na cestu za 15 korun ale nebylo nic moc.

Ve středu jsem nejprve obešel rybník, potom do půlky Drozdovic ke spojce na ulici B. Němcové, pak Okružní k Bulharské a Hrušce, kde následoval další doplňkový nákup. Jinak to byl den na pendrek. Útlum se střídal s nervozitou a úzkostí, obojí oscilovalo kolem faktu, že jsem slaboch, který není kompatibilní s tímto světem. Snažím se s tím smířit, ale to asi nejde, člověk nedokáže žít bez elementární naděje.

A jak s tím vším souvisí úvodní titulek? Schrödingerovu kočku asi znáte. Je zavřená v krabici vybavené smrtícím mechanismem a dokud tuto krabici neotevřeme, abychom se podívali, může být kočka živá i mrtvá zároveň. O ráji se říká, že oko lidské nevidělo a ucho lidské neslyšelo, co Bůh připravil svým věrným. Znamená to tedy, že povahu podsvětí nelze vypozorovat, takže může být rájem i peklem najednou. Sami si vybereme. Ale není třeba se bát, horší než tady to peklo na zemi to asi nebude…

Zanechat Odpověď

