… kdo v nebi chtěl by housle hrát …

(neděle 20.8. – pondělí 21.8.) Začnu deníčkem. V neděli se nic zvláštního nedělo (trapný oslí můstek). Byl jsem u maminky na obědě a pak následovaly běžné činnosti u počítače. Mezi něž patří i objednávka velkého nákupu na Košík.cz. Tentokrát to ani moc velký nákup nebyl. Stelivo jsem měl pořízené z Mall.cz, multi-balení 8 kousků Birellu bylo vyprodáno, tak jsem objednávku jen tak přibližně splácal, zaplatil a doručení zvolil na pondělí ráno.

Košík.cz byla jediná věc, co mě probrala, jinak jsem byl už zase v útlumu. Pak jsem vyrazil do Kauflandu, ale zrovna do skoku mi nebylo. Zboží jsem vybral a zamířil jako obvykle k samoobslužné pokladně. Tam jsem tentokrát poprvé vyhořel. Krabička červených hroznů se odmítala načíst, i paní z informací měla co dělat, aby stroj umravnila.

Teď k tomu nebi. Už jsem tu někde psal, že by mi vůbec nevadilo stát se po smrti božím služebníkem, tedy andělem. Z písně Zuzany Navarové Čert ví proč jsem ale pochopil, že obyčejný člověk jako já prostě na něco takového nemůže ani pomyslet. V tomto skutečném světě lidem pomáhat nemůžu, protože jsem chcípák plný nemocí. Proč by to měla smrt změnit? Potom nezbývá než lidem pomáhat v nějaké té simulaci, v online hře. Než vás i tam dožene vyhoření.

Pořád nevím, co si se životem počít. Nenadávám, jsem vcelku v pohodě, ale je to takové prázdné přežívání. Zdá se mi, že jsem na dědkovské odpadnutí ještě poněkud mladý. Nu co už, asi fakt jen ten čert ví, proč člověk nemůže v nebi housle hrát, zato musí v pekle bubnovat…

Zanechat Odpověď

